My Routine, My Life

Just another WordPress.com weblog

Cahaya Kasih September 4, 2009

Filed under: |baby|,|puasa|,|village| — hafizd @ 2:59 pm

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

First of all, title takdo kene mengena ngn citer Nur Kasih TV3 tuh.Just a title~ So, sape2 yang frust sila amik susur keluar di hadapan.

Entry lepas aku ado mention homesick kan. Tambah2 bila dok tgk2 gambo dalam lappy aku nih. Si baby Shahirah~ Tiap2 kali aku balik jer, die macam dah makin besar. Alahaii, cepat sungguh. Nanti dah besar, dah bley cakap, dah bley jalan + pandai carik geng sendirik maka abeslah aku takde kawan. Ngeh ngeh..

Hari nih berbuka puasa kat Restoran Sri Melayu Jalan Conlay, sponsored by Dayang Enterprise Sdn Bhd. Thanks yer~! Ramai lah dak2 opis bawak keluarga masing2 termasuklah Kak Linda. Anak beliau tersangatlah chumel. Faiz namenyer..Cute dan jugak active.Nti nak suh Kak Linda bawak datang opis lah si Faiz tuh.

Aku tak penah lagi beli apa2 kat si baby nih, sila cadangkan kat aku nk beli apa untuk si baby nih plus ada lagi2 baby2 yg lagi muda dari die kat umah kazen berdekatan~ Your suggestion is urgently needed~!! Tq

Tepuk amai-amai.. Putih betol la si baby nihh Tengah tengok ayam2 jinak kat tepi umah~ Ceewwaaaahh~

P/s: Mission mencari baju raya akan bermula~ hehe

 

Leave a Reply

