My Routine, My Life

Just another WordPress.com weblog

Tag di bulan puasa~ August 25, 2009

Filed under: |tag| — hafizd @ 10:00 pm

Bismillahirahmanirahim & A very good day to bloggers~

Bangun je sahur, check blog. Tup tup kena tag la plak oleh si Messyremo yang popular dgn BK tuh~ Tag nye berbunyik seperti di bawah:

  • Anda rasa anda HOT~?
  • Upload gambo2 kesayangan anda
  • Kenapa anda suka gambo ini?
  • Last time tinggal posa
  • Lagu terakhir anda dengar
  • Apa anda sedang buat masa tulih tag nih?
  • Selain dari nama anda sendirik,anda suka dipanggil nama apa?
  • Tag lagi 6 2 orang dengan rasa gumbira~

So, mari menjawab tag nih yer~

1) Definisi hot~ Hot fm kot. Contoh ayat “Aku HOT betol la dengan Celcom Broadband nih bila malam2, asyik takleh connect jer”

Aku dan kembar~2) Sebab nih lah gambo dalam simpanan aku dan family sebab abes diserang anai-anai durjana. huhu Pahtu, aku sangat jeles ngn baby2 sekarang sebab kamera berlambak2..main snap jer tak macam dolu2..

3) Tinggal tak penah, tapi tak sure la plak puasa aku sempurna disisi Ilahi~

4) Lagu terakhir? Hmm zikir hijjaz yang masa iklan kat TV3 tuh. Terngiang2 lagik nih. Pastu lagu OST citer Iftitah tuh yang baru je abes..hehe

5) Hmm, aku tengok citer IFTITAH and layan iklan2 berunsur ke’ramadhanan’ kat TV3

6) Tengku Hafizd. fullstop~ =)

7) Aku nak tag Ilyana (yang sedang belayar kat offshore tuh)and Nadhirah(yang suka sopping~!!)~

P/s: Sebut pasal posa, dah nak dekat seminggu kan~ How fast time fly kan?

 

Leave a Reply

