My Routine, My Life

Just another WordPress.com weblog

Happy Abah’s Day! June 21, 2009

Filed under: |anniversary|,|family| — hafizd @ 12:31 pm

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

raya

Tengah godek2 folder lama dalam lappy aku nih (sebab bosan duk sorng2 kt umah), terjumpa la gambo lama nih. Bagus gak aku gila komputer zaman sekolah dlu. Abes sumer gambo2 aku scan. Hoho.. Memang berbaloi lah sebab gambo2 yang lama sumer abes rusak dek anai-anai durjana lagi celaka.

Berbalik pada topik diatas, I did make a wish on previous entry. So, now I want to wish one more time since hari nih adalah Hari Bapa yang sebenar. But for me, everyday is Hari Bapa.. so  Happy Abah’s Day! May Allah s.w.t bless you with happiness and happy family like us.

Abang sayang Abah!

Fyi, gambo kat atas tuh time raya posa kot kat umah Arwah Tok Nab..Zaman abah muda2..hehe. Since aku nih kembar, cuba teka yang manakah satu aku dalam gambo diatas? Hehe..

 

Leave a Reply

