My Routine, My Life

Just another WordPress.com weblog

Housemate June 2, 2009

Filed under: |housemate|,|merapu|,|work| — hafizd @ 2:01 pm

Bismillahirahmanirrahim and a very good day fellow readers!

Meh tengok dulu jejaka2 hensem dibawah ini. Taken already rasenye~ Ngeh ngeh

Alang, Kurik, aku & FaridFyi, gambo kat atas nih diamik awal bulan 5 yang lepas. Time tuh aku baru je sampi dari Labuan. Farid plak balik dari Ramunia sebab nk interview confirmation kat KLCC. Kurik plak memang dah blah dari Labuan 2 minggu awal dari aku sebab kene attach kat project laen plak. Alang je la penunggu setia kat umah nih sebab di g offshore 2 minggu, then lepak 2 minggu kt umh je..

Umah kitaorang neh macam hotel transit je~!!

Itu awal bulan lepas, semua ada. Last week, aku sorng2 jek kt umah neh dan hari nih plak Alang baru balik dari Miri. Kurik selalu hilang gi wat biz. For time being, aku memang setia kat umah la sebab project belom award. Just jalan2 g meting je kot sehari dua kat mana2 ikot bos.

So, sape2 nak offer diri jadi weekend maid, bley ler bagitau sbb kitaong malas nak kemas umah sebab tak cukup geng~~ Ngeh ngeh

 

Leave a Reply

