My Routine, My Life

Just another WordPress.com weblog

Anakku Bukan Anakku June 5, 2008

Filed under: |tv| — hafizd @ 8:30 am
Korang tengok tak cerita kat TV3 yang ganti cerite Liontin? Anakku Bukan Anakku. Memula cerita nih macam biasa2 jek, tapi sebab dah xde keje nk buat, aku tengok gak. Hampir setiap hari gakla. Si Adel tuh tersangat lah garang dan jelek. Bayu dan isterinya serta anak lelaki mereka pon sangat la bengis terhadap Tatia yang baik hati. Yang menariknye, ada la plak unsur2 jahat yang menghasut setiap orang dalam cerita nih. Setiap kali kemunculan unsur jahat nih akan disusuli bunyik petir. Isk isk isk… sekarang nih kat meje aku banyk plak semut merah yang kalo aku picit2, die kuar bau yang sangat pelik. Hoho..ape2 pon, sile le tengok cerita Indonesia nih.

Info cerita: Anakku Bukan Anakku

Produksi : Sinem@rt
Sutradara : Key Mangunsong
Penerbit : Leo Sutanto
Penulis Skrip : Deni Chistantra
Terbitan : SinemArt

Pelakon:

  • Roger Danuarta sbg Rafli
  • Nabila Syakieb sbg Tafia
  • Raya Kohandi sbg Adel
  • Krisna Mukti sbg Nico
  • Raslina Rasidin sbg Vivian
  • Eeng Saptahadi sbg Bayu
  • Vicky Burki sbg Malaikat Hitam
  • Femmy Permatasari sbg Luci
  • HIM Damsyik sbg Pengemis Buta
  • Ana Pinem sbg Rona
  • Boy Irshandi sbg Ian

Source: http://www.sinemart.com/sinetron.php?sinetronid=8

Mama nya Tatia yang sebenarTatia yang baik hatiTatia & Adel

 

2 Responses to “Anakku Bukan Anakku”

  1. Hafizd Says:

    btw, muka si vivian tu iras2 muka NK or Norish Karman kan??

  2. ad3ck Says:

    ku tak baper kenal ngat pelakon2 nye. tp boleh tahan gak awek2 tuh eheheheeh


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s